Výměna takového typu chladiče se pohybuje okolo 200.000 Kč.
V závodě, kde se nachází kompresory vyvíjející stlačený vzduch pro provoz turbo, jsou umístěny i chladící filtry (viz. poslední foto se šipkou). Chladiče jsou půlené, takže zajišťují u každého kompresoru chlazení olejového i vodního okruhu. Hliníkové voštiny chladícího filtru jsou po určité době provozu utemované prachem a zatvrdlou mastnotou a tím zamezují účinnému chlazení.
Na zanesené voštiny chladiče byl aplikován výrobek ULTRALON STRONG naředěný s vodou v poměru 1:5. Téměř okamžitě došlo k rozložení zatvrdnuté směsi prachu s mastnotou. Po té byl chladící filtr propláchnut vodou a vyfoukán stlačeným vzduchem. K vyfoukání lze použít i AIRSOL - čisticí sprej. Správným naředěním přípravku ULTRALON STRONG nedošlo k reakci chemie s materiálem, ze kterého je chladič vyroben.